Le långfredag

Hej alla mina glada fiskar! Sillen här!;)
Har verkligen haft ett underbart lov hittills. Meen, kan det stämma att man är tröttare på lovet än efter en skolvecka?
Iaf, kan jag ju inte säga att jag längtar till skolan. Men jag taggar gamleby om tre veckor, så det blir väl ok ändå;) gamleby är ett läger vi på vår skola åker till en gång per år, och det är det roligaste som händer på våra tolv månader! Låter som att jag har ett tråkigt liv, jag vet, men så är det! Ska äta frukost nu, but I'll be back!
Kram<3


Tänk på detta innan du kommenterar: alla onödiga,elaka kommentarer och spam kommer tas bort. Vi har din IP-adress. Ha kul på bloggen!

Kommentera inlägget här:

Har du ett namn så skriv det här:
Vill du att vi ska komma ihåg dig

E-postadress: (bara vi som har bloggen som ser)

Kanske har du en blogg:

Skriv nåt snällt nu(speciellt riktat till matteo,kevin,erik osv):

bloglovin
Trackback
RSS 2.0